ДНЗ "Колосок", Обухів
Мурованокуриловецький район, Вінницька область

Річний звіт про діяльність закладу

                                             

ЗВІТ

КЕРІВНИКА  ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

«КОЛОСОК» с. ОБУХІВ

за  2019-2020 н. р.

 

     Обухівський ЗДО «Колосок» за статутом розрахований на 42 місця. Чисельний склад дітей станом на 01 вересня 2019 року складає 33 дітей , з 7 жовтня 2019 року  зараховано ще 3 дитини відповідно наказу №47 від 07.10.2019 р.

    Зарахування дітей у ЗДО здійснюється на підставі заяви батьків, медичної довідки про стан здоров́'я  дитини, свідоцтва про народження.

      ЗДО «Колосок» працює з 8.00 до 17.00 за п’ятиденним робочим тижнем. Вихідні дні: субота, неділя, святкові дні.

     Навчальний рік у ЗДО починається з 01 вересня і закінчується 31 травня наступного року.  З   01 червня по 15  червня в   ЗДО   починається  ремонт приміщень, в якому приймають участь батьки.

    З  15   червня  працівники ЗДО йдуть у відпустки.   

 Функціонує 2 групи : молодша : «Бджілки»,  та старша «Калинка».

     Обухівський ЗДО у вересні 2019  року розпочав свою роботу вчасно, про що  видно з акту  об’їзду  комісії. Опалювальний сезон розпочався вчасно,про що свідчить наказ № 48 від 18.10.2019 р. На заготівлю дров було витрачено бюджетних коштів на суму 46080 грн. Також частково заготовлялися дрова і працівниками ЗДО на суму 28800 грн. Було написано накази про готовність закладу дошкільної освіти  до нового навчального року. Працівники пройшли всі  інструктажі, які вимагають нормативні документи.2 рази на рік всі працівники ЗДО  проходять медичні огляди в районній  лікарні (оплата медоглядів здійснюється  сільською радою). Складено річний план на 2019-2020 навчальний рік. Здійснено комплектування груп, відповідно до віку дітей, також перевірено готовність груп до нового навчального року.  Заплановано і здійснено  контроль за роботою кухаря, завгоспа, вихователів. На протязі року перевірялася  якість прибирання приміщення ЗДО. Контролювалася робота пралі : наявність та дотримання графіка зміни білизни, дотримання норм витрат  миючих засобів.

      Діяльність ЗДО у 2019-2020 навчальному році спрямовувалась на чітке виконання основних вимог Закону  України «Про дошкільну освіту» та іншої нормативної бази. 

       ЗДО  продовжував працювати за пріоритетним напрямом—художньо – естетичним  та методичною темою «Розвиток цілісної життєво-компетентної особистості в умовах інноваційного розвитку дошкільної освіти через інформаційно-комунікаційні технології». 

ЗДО   ставив перед собою такі завдання:

 1.Відповідно до напрямків роботи  закладу дошкільної освіти працювати над науково-методичною темою району «Розвиток  професійної  компетентності  педагогічних  працівників  району  як чинник  забезпечення  якісної  освіти  і  умова  формування  інноваційного  освітнього середовища»

2.Формування ціннісного ставлення до рідного краю і культурних надбань свого народу.

3.Розробити методичні рекомендації щодо основних підходів доформування навичок безпечної поведінки з ОБЖД.

4.Організація практичної роботи педагогів ЗДО з питань безпеки життєдіяльності дітей.

5. Направити педагогічну діяльність на формуванняжиттєвої компетентності дітей дошкільного віку.

6. Сприяти формуванню щодо гармонізації суспільних відносин, економічно та екологічно доцільної поведінки, культури ресурсозбереження, здатності здійснювати дослідження і самооцінку та самоконтроль своєї поведінки.

7. Працюватиза програмою «Дитина».

8. Посилити роботу з батьками ЗДО щодо екологічного виховання у сім'ї.

     На протязі 2019-2020 н. р. вчасно  були здані табелі на нарахування заробітної плати, не було виплачено премії та винагороди працівникам. На звернення трудового колективу Обухівського ЗДО «Колосок» до виконавчого комітету Обухівської сільської ради, щодо питання преміювання працівників бюджетної сфери на законодавчому рівні, які регулюються постановою КМУ від 30.08.2002 року №12.98 і що вказано в колективному договорі між адміністрацією ЗДО «Колосок» і Обухівською сільською радою на 2019 -2021 р.р. працівникам було відмовлено , у зв’язку з недоотриманням фінансування з районного бюджету, та мотивуючи це тим, що винагороди та премії педагогічним та технічним працівникам виплачуються виключно за рахунок економії фонду заробітної плати. Вчасно подавалися нформації до районного методкабінету. Своєчасно здано статистичний звіт за 2019 рік.  Затверджено штатний розпис. Контролювалось дотримання працівниками посадових інструкцій, нормативних актів, дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку.

   Робота з освіти дітей 5-річного віку здійснювалась у відповідності до вимог освітньої  програми «Дитина». Здійснювався контроль по результативності навчання дітей із застосуванням інтерактивних форм, новітніх технологій, з метою надання допомоги, запобіганню помилок, систематично здійснювався контроль за роботою вихователів та музичного керівника.

   На протязі 2019-2020 навчального року були проведені семінари-практикуми,а саме: «Особливості виховання патріотизму у дошкільників»,«Громадянин виховується з дитинства», «Осінні зустрічі», «Економіка малюкам», « Засоби формування професійної компетентності вихователів у ЗДО»

 Під час навчального процесу  проводилися педагогічні ради:

     1.Завдання освітньої роботи  на 2019-2020н.р.

1.1. Річний план роботи закладу на 2019-2020 н. р. с. Обухів.

1.2.Обговорення програм за якими буде працювати колектив, єдиної форми     планування педагогів, розкладу занять та режиму.

1.3. Про підготовку груп до навчального року

1.4. Підсумки  роботи  за минулий 2018-2019 н. р. та затвердження річного плану на 2019-2020 н. р

     2.«Ми живемо в Україні й дуже любимо її».

2.1. «Роль сімї у національно-патріотичному вихованні дітей дошкільного віку».

2.2. «Виховання морально-патріотичних почуттів в дітей шляхом використання народного фольклору»

    3.Єдність сімї та дитячого садка- умова успішного економічного виховання.

3.1.Формування економічної досвідченості дошкільників.

3.2.Пізнавальний розвиток дошкільників засобами економічного виховання .

3.3.Граючись навчаємо, економіку вивчаємо.

       В  ЗДО проводилися   різні форми роботи  з батьками, а саме:

- батьківські збори  ( загальні та групові);

- консультації для батьків: «Екологічне виховання дитини дошкільника», « Батьківська єдність – важливий закон виховання», «Патріотизм починається з колиски», «Адаптація дитини до дитячого садка», «Патріотичний розвиток дошкільників»

- виставки: «Осінні дива», «Снігова сімейка», «Родинне дерево», «Моя перша книжечка».

- анкетування: «Чи можете Ви?», «Давайте познайомимось», «Патріотичне виховання дошкільнят».

- родинні  свята: «Щедрий вечір, добрий вечір», «Мама люба, добра, мила»

     Всі  педагогічні працівники займаються самоосвітою, про що свідчить ведення папок  по  самоосвіті. Працівники ЗДО зробили підписку періодичних видань, з яких черпають для себе багато цікавого та корисного, щоб використовувати у своїй роботі.  

      Всі працівники ЗДО  підписані на сайті Вінницької обласної державної адміністрації.

      Створено веб-сайт ЗДО «Колосок» на якому періодично поновляється інформація.

       Педагогічні працівники ЗДО пройшли курси підвищення кваліфікації  та вебінари у ВАНО,  систематично відвідували методичні об'єднання , семінари-практикуми, а саме :  у ЗДО с. Вищеольчедаїв  за  темою  : «Здорогв′язберігаючі технології»

      Грамотою відділу освіти Мурованокуриловецької райдержадміністрації до Дня працівників освіти було нагороджено Осіпчук Людмилу Анатоліївну.

     Вихователь старшої групи Буцура Т.В. підготувала  7 дітей до 1 класу, про що свідчить моніторинг  кваліметричної моделі . Вихователі роблять все для того, щоб розвиватись  та підвищувати свій творчий  потенціал.

     На території ЗДО   працівниками  створений  ландшафт «Дива природні та рукотворні», який щорічно поновлюється новими  виробами.

    Всі працівники ЗДО прийняли активну участь у двомісячнику по благоустрою . 

   Згідно за статтею 6 Закону про «Охорону праці » та постановою Кабінету Міністрів України № 442 від 01 серпня 1992 року «Про порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці», згідно статтею 7 Закону України «Про відпустки

        Придбано новорічні подарунки на суму 3500 грн. за бюджетні кошти, а також  надані подарунки від спонсорів ФГ Вищеольчедаївське та Торговий дім  «Агроімпорт ЛТД»  Від народного депутата Поліщука А.Л. вручені солодощі дітям до дня Святого Миколая.

         Організація харчування дітей у закладі здійснюється повноцінно.  Виконання норм харчування дітей  у 2019-2020 році: м'ясо, м’ясопродукти  - 72%, риба, рибопродукти – 82%, олія соняшникова – 100%, масло вершкове - 98%, молоко, кисломолочні продукти -68%, сир кисломолочний –69%, сир твердий – 100%, яйце -100%,цукор -99%, картопля –99%, овочі -63%, фрукти свіжі, цитрусові 78%, соки -53%, крупи, бобові, макаронні вироби – 100%, хліб житній -100%, хліб пшеничний - 94%, сметана –60%, фрукти сушені 30%.

         Ведеться контроль за режимом харчування, за питним режимом, за розподілом їжі за калорійністю, за складанням меню.  Контролювалось замовлення продуктів, зняття проби.

        Плата за харчування  та перебування дитини в ЗДО здійснюється батьками  в сумі 10.00  грн.

        З 12.03.2020 року відповідно до рішення Комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій  Мурованокуриловецької райдержадміністрації протокол №14 від 12.03.2020 р. з метою попередження розповсюдження на території України коронавірусу  та наказу відділу освіти № 77 від 12.03.2020 року «Про призупинення освітнього процесу в закладах освіти Мурованокуриловецького району» призупинено освітній процес по даний час з оплатою праці 2/3 посадового окладу. В повному обсязі оплата здійснюється керівнику та сторожу.

 

 

ЗВІТ

КЕРІВНИКА  ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

«КОЛОСОК» с. ОБУХІВ

за  2018-2019 н. р.

Обухівський ЗДО «Колосок» за статутом розрахований на 42 місця. Чисельний склад дітей станом на 01 вересня 2018 року складає 35 дітей .

            Зарахування дітей у ЗДО здійснюється на підставі заяви батьків, медичної довідки про стан здоров́'я  дитини, свідоцтва про народження.

              ЗДО «Колосок» працює з 8.00 до 17.00 за п’ятиденним робочим тижнем. Вихідні дні: субота, неділя, святкові дні.

              Навчальний рік у ЗДО починається з 01 вересня і закінчується 31 травня наступного року.  З   24 червня по 27 червня в   ЗДО   починається  ремонт приміщень, в якому приймають участь батьки.

              З  1   липня працівники ЗДО йдуть у відпустки.   З  01   червня  по  24  червня 2019 року  в ЗДО  проходить оздоровчий період.  План роботи на оздоровчий період затверджує завідувач ЗДО. В план роботи входять заходи розроблені вихователями та музичним керівником, які мають виконуватися на протязі оздоровчого періоду. Також змінюється режим роботи ЗДО, збільшуються норми харчування, поповнюючись при цьому свіжими овочами та фруктами.

           ЗДО    здійснює свою діяльність  відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та на період оздоровлення.  План  роботи схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується завідувачем  і погоджується   відділом  освіти   Мурованокуриловецької   райдержадміністрації.

           Функціонує 2 групи : молодша : «Бджілки»,  та старша «Калинка».

    Обухівський ЗДО у вересні 2018  року розпочав свою роботу вчасно, про що  видно з акту  об’їзду  комісії. Опалювальний сезон розпочався вчасно,про що свідчить наказ № 46 від 09.10.2018 р. На заготівлю дров було витрачено бюджетних коштів на суму 16420 грн. Також частково заготовлялися дрова і працівниками ЗДО на суму 48400 грн. Було написано накази про готовність закладу дошкільної освіти  до нового навчального року. Працівники пройшли всі  інструктажі, які вимагають нормативні документи.2 рази на рік всі працівники ЗДО  проходять медичні огляди в районній  лікарні (оплата медоглядів здійснюється  сільською радою).Складено річний план на 2018-2019навчальний рік. Здійснено комплектування груп, відповідно до віку дітей, також перевірено готовність груп до нового навчального року.  Заплановано і здійснено  контроль за роботою кухаря, завгоспа, вихователів. На протязі року перевірялася  якість прибирання приміщення ЗДО. Контролювалася робота пралі : наявність та дотримання графіка зміни білизни, дотримання норм витрат  миючих засобів.

    Діяльність ЗДО у 2018-2019 навчальному році спрямовувалась на чітке виконання основних вимог Закону  України «Про дошкільну освіту» та іншої нормативної бази. 

    ЗДО  продовжував працювати за пріоритетним напрямом—художньо – естетичним  та методичною темою «Розвиток цілісної життєво-компетентної особистості в умовах інноваційного розвитку дошкільної освіти через інформаційно-комунікаційні технології». 

ЗДО   ставив перед собою такі завдання:

 

       1.Відповідно до напрямків роботи дошкільного навчального закладу  працювати над науково-методичною темою району «Забезпечення системного підходу в здійсненні наукового методичного супроводу, формування професійної мобільності педагогічних працівників та національно-патріотичного виховання дошкільників. »

2.Формування ціннісного ставлення до рідного краю і культурних надбань свого народу.

3.Розробити методичні рекомендації щодо основних підходів до формування навичок безпечної поведінки з ОБЖД.

4.Організація практичної роботи педагогів ЗДО з питань безпеки життєдіяльності дітей.

5. Направити педагогічну діяльність на формування  життєвої компетентності дітей дошкільного віку.

6. Працювати  над  освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина».

   7. Посилити роботу з батьками ЗДО щодо екологічного виховання у сім'ї.

 

На протязі 2018-2019 н. р. вчасно  були здані табелі на нарахування заробітної плати, інформації до районного методкабінету. Своєчасно здано статистичний звіт за 2018 рік.  Затверджено штатний розпис. Контролювалось дотримання працівниками посадових інструкцій, нормативних актів, дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку.

Робота з освіти дітей 5-річного віку здійснювалась у відповідності до вимог освітньої  програми «Дитина». Здійснювався контроль по результативності навчання дітей із застосуванням інтерактивних форм, новітніх технологій, з метою надання допомоги, запобіганню помилок, систематично здійснювався контроль за роботою вихователів та музичного керівника.

   На протязі 2018-2019 навчального року були проведені семінари-практикуми,а саме:

«Особливості виховання патріотизму у дошкільників»

«Хай в серці кожної дитини – живе любов до України»

«Осінні зустрічі»

«Дошкільнятам про економіку»

«Педагог – професія чи покликання»

«Гармонійний розвиток дитини через казку»

«Мовленнєвий розвиток дошкільників – запорука їхньої наступної успішності»

«Казка, як засіб розвитку творчості дошкільника»

«Спадщина В. Сухомлинського – невичерпне джерело морально-естетичного виховання дітей.»

«Казкотворча  діяльність»

   Під час навчального процесу  проводилися педагогічні ради, на яких були присутні  педагогічні працівники ЗДО с. Привітне та вчителі початкових класів СЗШ I-IIIст. с. Обухів.

     В  ЗДО проводилися   різні форми роботи  з батьками, а саме:

- батьківські збори  ( загальні та групові);

- консультації для батьків;

- практикуми;

- виставки;

- анкетування;

- родинні  свята.

Всі  педагогічні працівники займаються самоосвітою, про що свідчить ведення папок  по  самоосвіті. Працівники ЗДО зробили підписку періодичних видань, з яких черпають для себе багато цікавого та корисного, щоб використовувати у своїй роботі.  

Всі працівники ЗДО  підписані на сайті Вінницької обласної державної адміністрації.

Створено веб-сайт ЗДО «Колосок» на якому періодично поновляється інформація.

         Педагогічні працівники ЗДО  систематично відвідували методичні об'єднання , семінари-практикуми, а саме :  у ЗДО с.Перекоринці  за       темою :«Образотворча діяльність в нетрадиційній формі» ,  у смт. Муровані Курилівці «Економічне виховання дошкільників».

Музичний керівник  Синьова І.В. разом з мамою вихованки Кіржі І.Є. підготували   виступ для участі у районному конкурсі «Колискова пісня», де зайняли 3 місце.

В березні 2019 року в ЗДО  було проведено  районний  семінар на тему: «Яскраві та ніжні барви весни».( використання мнемотехніки в освітньому процесі) з метою: ознайомити педагогів з педагогічною інновацією, за допомогою якої легко навчати дітей за системою методів і прийомів що забезпечують ефективне збереження та відтворення інформації – методом мнемотехніки. Дати поняття мнемотехніки, розкрити актуальність, ознайомити з принципами, етапами роботи та завданнями. Активізувати діяльність педагогів щодо використання мнемо таблиць в освітній діяльності. Спонукати педагогів до розумової і практичної діяльності з оволодінням мнемо технології. За спонсорську допомогу батьків у підготовці до районного семінару вихователів було придбано: ринки для вазонів, наочний та роздатковий матеріал, література.

 Вихователь старшої групи Буцура Т.В. підготувала  13 дітей до 1 класу, про що свідчить моніторинг  кваліметричної моделі. Вихователі роблять все для того, щоб розвиватись  та підвищувати свій творчий  потенціал.

 На території ЗДО   працівниками  створений  ландшафт «Дива природні та рукотворні», який щорічно поновлюється новими  виробами.

Всі працівники ЗДО прийняли активну участь у двомісячнику по благоустрою . 

 Згідно за статтею 6 Закону про «Охорону праці » та постановою Кабінету Міністрів України № 442 від 01 серпня 1992 року «Про порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці», згідно статтею 7 Закону України «Про відпустки», Методичними рекомендаціями по проведенню атестаційних робочих місць за умовами праці, проведено атестацію робочих місць за умовами праці  ЗДО.  Проатестовано  4 робочих місця, про що свідчать відповідні документи.

      Фінансово-матеріальне зміцнення  відбувалося за рахунок бюджетних коштів та позабюджетних.  Так на протязі 2018-2019 року було придбано: котел піролізний 37000 грн  ( ФГ «Вищеольчедаївське» голова правління Дмитрук В.І.) ,31390  грн  - вартість робіт, щодо монтування котла ( сільська рада), підписка періодичних видань -2813 грн. ( сільська рада). Батьками випускників 2019 року було закуплено полове покриття на старшу групу. Випускникам ЗДО було закуплено подарунки(м які іграшки) сільською радою на суму 2860 грн.

     Організація харчування дітей у закладі здійснюється повноцінно.  Виконання норм харчування дітей  у 2018-2019 році: м'ясо, м’ясопродукти  - 67%, риба, рибопродукти – 84%, олія соняшникова – 100%, масло вершкове - 98%, молоко, кисломолочні продукти -65%, сир кисломолочний –56%, сир твердий – 92%, яйце -100%,цукор -100%, картопля –84%, овочі -78%, фрукти свіжі, цитрусові -59%, соки -36%, крупи, бобові, макаронні вироби – 100%, хліб житній -100%, хліб пшеничний -75%, сметана –60%, фрукти сушені 20%.

Ведеться контроль за режимом харчування, за питним режимом, за розподілом їжі за калорійністю, за складанням меню.  Контролювалось замовлення продуктів, зняття проби.

   Плата за харчування  та перебування дитини в ЗДО здійснюється батьками  в сумі 10.00  грн.

Логін: *

Пароль: *